23 Kasım 2014 Pazar

Premio Dardos






Uzun bir süre yazmamıştım  bloguma.Son zamanlarda daha sık ziyaret eder olmuştum ki..belki de bir yıldır ilk defa denetlenmesi gereken bir yorum gördüm.Sevgili Meral Küçük bir ödül göndermiş bana.Tabi ki çok şaşırdım ve  sevindim. Bu ödül oldukça anlamlı çünkü bloglararası tanışmaya ve kaynaşmaya bir  davet. Blog dünyasnda çok ilginç dostlukların oluşabildiğini bizzat deneyimleyen ben böylesi bir çağrıya kayıtsız kalamazdım doğrusu. ...:)

Ödülü kabul etmenin bazı şartları var.

1- Ödülün fotoğrafını paylaşmak
2- Sizi ödüllendiren blogun linkini paylaşmak
3- 15 blog sahibini ödüllendirmek  
(Ben 8 bloga gönderdim- bazı bloglarda 7 ödül vardı- Biraz gönlünüze göre .... :)

Bu ödülü aşağıdaki arkadaşlara göndermek istiyorum.

1)Cesaretine, sabrına,gücüne hayran kaldığım bir  anne BerrasuKuzusu
2)Bloglarına tekrar yazmalarını  dörtgözle beklediğim EkinveBİz  & AsyaSelda
3) Çok becerikli ve sempatik bulduğum LaçinTenel
4)Güzel anları kalıcı kıldığı için MutluMasal
5)Annelik ve özgürlüğü yanyana getirdiği için Özgüranne
6)Özgün,yaratıcı fikirler ve aktiviteleri için Tepehomegiller ve Etkaca







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder