21 Ekim 2009 Çarşamba

eti

Asyam artık tam 19 aylıksın, küçük kız çocuğunun ifadesine bıraktı yerini bebek bakışların ...artık sensin parklarda arabasındaki bebeklere "bak bebik" diyen günler ne kadar çabuk geçti bir tanem .. ve ah o bir buçuk yaşın dönemeci "adına iki yaş sendromu" denen dönem mi sebebi mızmızlanmalarının ... sürekli ağlamaya hazır bir Asya ..dişlerimiz de atakta ama bir başka oldun sen annem şu sıralar daha bir talepkar ve inatçı... ben geldim dünya burdayım diyen bir hal bir endam .. hem öğretmenlikten gelen hem de doğasından otoriter olmayı seven bir anneye tam bir meydan okuma ha :) oku bakalım sever annen inatçı çocuklarla uğraşmayı ... seviyorum sendeki o güçlü yanı, yorsan da bazen kızdırsan da çok seviyorum senin her halini ben...
son şarkı çalışmamız eti bisküvilerinin yıllara meydan okuyan cıngılı
Annecik: Bir bilmecem var çocuklar, haydi sor sor, çayda kahvaltıda yenir, .....bisküvi denince akla ... her an onun adı gelir ....
Asyacık : Eti
reklam yapıyoruz ama olsun ...yerim ben senin o eti diyen dilini :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder