11 Aralık 2010 Cumartesi

bir tutam bahce



Biraz çiçek toprağı ... plastik bir tepsinin içinde de olsa ....ektiğin çiçekler semiz otu da olsa seni oyalıyor dinlendiriyor ... ve candüşmanım en büyük rakibim televizyondan seni bir süre için de olsa uzak tutuyor.
Farkındalığın arttığından beri tv vazgeçilmezlerin arasına girdi :( çünkü su ve kum oyunu dışında hiçbirseyi yalnız yapmak istemiyorsun ve evet itiraf ediyorum ben de sabah kalkarkalkmaz oyun hamuru oynayamıyorum seninle ya da saatlerce puzzle yapamıyorum yoğun gecen bir iş gününün ardından, bazen sadece uyku öncesi kitaplarına kalıyor ancak enerjim sense yalnız kaldığın her an tv önünde alıyorsun soluğu ... elimden geldiğince alternatif yaratmaya çalıssam da galip geliyor o dikdörtgen kutu maaalesef ama vazgecmeyecegim tabi ona karsı direnmekten.... yarım saatlik toprak aktiviten bana bir o kadar süren balkon yıkamaya malolsa da ya da üc kez ustunu de degistirsem su oynayacaksın diye vazgecmeyecegim .....vazgecmemeliyim degil mi? siz neler yapıyorsunuz .....?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder