13 Nisan 2011 Çarşamba

kres gunlugu

1 ayımızı tamamlamak uzereyiz.Hala nezleyiz:)
Asya'nın ögretmeninden notlar: En cok erkek arkadaslarıyla oynuyor. Araba yarıstırıyor ama evcilik de oynuyor. Karsılıklı cay icmece. :)
Liderlik ruhu sergiliyor. Arkadaslarına yönerge verebiliyor. Oyun kuruyor.
Pek kibar. En favori ifadeleri. Tesekkur ederim, Peki efendim. (Kayu mu???) Tabi ki yaparım. Asya'dan sonra herkes boyle konusur olmus hehe !!!
En cok danslı müzikli aktiviteleri seviyor.
Krese de alısınca günlük rutinimiz cok rahatladı. Benim kaygılarım azaldı. Ne yedi ne icti kaliteli zaman geciriyor mu vs. Hic düsünmüyorum artık. Kendime vakit ayırabiliyorum. 3 yıldır ders bitince eve kosuyordum. Sİmdi erken cıktıgım gunler bana kalan 1 bazen 2 saatim var. Aksamları da hasretle bulusuyoruz. Özlemis özlenmis ... Demek ki hayat eninde sonunda boyle rayına oturuyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder