25 Aralık 2011 Pazar

bir pazar günü



Asya pek keyifsizdi sabah ...sürekli ağlamaklı, iştahsız, ufak kazalar yasandı hatta :
semsiyesinin sapını ağzına sokmusve orada kalmıs sap...alt dişlere takılmış çıkmıyor. Ağlamasına koştum ki manzara böyle. Asya ağzında koca bir semsiyeyle...çıkaramadım hatta hemen korktum biraz....sonra sapı cevirebildim Allahtan..cok agladı cok...zaten duygusaldı zirve yaptı bu olayla diyebilirim.Umarım şerden hayır doğar da artık olurolmaz herseyi agzına sokmaz....
Neyse hal böyle olunca hava da bol rüzgarlı önce biraz migros yaptık ... Asya 2 jeton hakkıyla (!) oyuncak araba vs. bindi , oyuncakcıda biraz dolandı. Aglamayan ve birsey talep etmeyen tek cocuktu diyebilirim. Pek mutlu oluyorum tabi onu böyle görünce. Fazla tükettirmeden 1-2 yıl daha gecirirsek ilkokul itibariyle baslayacak olan ve engellemesi simdiki kadar kolay olmayacak olan o "alırım, ve mutlu olurum !!" hayal dünyasının etkisi altına ister istemez girecek (mi??? umarım hayır) büyük konusmayı sevmem hele ki cocuklar hakkında iddialı konusmalardan hic hoslanmam. Benim cocugum asla .....yapmaz .Hem de hemen akabinde yapar! yapabilir ya da ...
Ama umarım cevremde olan- arkadaslarımın cocuklarından- ve tüm tacizlere ragmen yasıtlarına oranla daha az tüketen ve daha cok üreten o cocuklardan olur ...Dolayısıyla kısa tuttuk migros gezimizi ... Biz Asya'yla parkta aldık solugu babamız market alısverisinde ...
rüzgara, öksürüğe, kırmızı burnuna ve buz gibi ellerine inat kaydı, sallandı koştu asya...keyfi biraz yerine geldi. Simdi yarın kreste izleyecegi gösterinin hayaliyle banyo sonrası mısıl mısıl uyuyor kuzu ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder