13 Nisan 2012 Cuma

resimlerde herşey süt liman...

Canım kuzum Asyam,
Büyüyorsun
Her geçen gün kimi güzel kimi nahoş farklı bir huyun çıkıyor ortaya...
Herşeyi "ben yaparım"lardasın...
Taleplerin sonsuz ...Allahtan hemen olmasa da nihayetinde uzlaşmacısın:
"eeeee peki o zaman ben bunu yarın kahvaltıdan sonra yiyeyim"
"tamam bugün çikolata vs. aldık o zaman bunu bir daha ki sefere alalım"
"bana zaten çok oyuncak geldi anne bunu da sonraki doğumgünümde alalım"
Ah birde yolda belde elimizi bırakmasan bir kez Asya dediğimizde koşup gelsen, bilimum popo kaka içeren esprileri olur olmadık yerde yapmasan ..ya da artık yapmasan aylardır yetti canımıza :)
Hayır diyeceğimizi bildiğin şeyleri o hınzır tavrını takınıp istemesen ....ve biz hayır dediğimizde de yaşsız gözlerle ağlayıp bazen de tepinmesen ...
Ben artık kaçırdım bu hangi sendromdu annecim?

1 yorum:

  1. :):):):):)öyle tanıdıkki:)Hangi Asya dan bahsetmiştiniz acaba:)

    YanıtlaSil