28 Eylül 2009 Pazartesi

if you're happy ....

Asya 3 aylıktan beri bezini değiştirirken, yemek yerken soyledigim şarkıydı "if you're happy and you know it clap your hands ..." ama uzun bir süredir yeni oyunlarımız yeni sarkılarımız vardı, belki 2-3 aydır duymamıstı ...iki gun once aşağıda aktardığım olay gerçekleşince hiç beklemediğim anda (çünkü asya şu sıralar bezini değiştirmeyi hiç istemiyor onu sakinleştirmem gerekiyordu birden şarkı aklıma geldi) havalara sıçradım sevincten ve cok sasırdım ama anladım tabi cocukların o mucizevi ne verirsen onu alırsın evresine girmistik coktan ... ve meyvelerini almaya baslamıstık ektigimizin ... şarkıyı söylemeye başlamıştım ....
Annecik : If you're happy and you know it clap your hands (bekliyorum)
Asyacık: du du
Annecik : If you're happy and you know it clap your hands
Asyacık: du du
Annecik: If you're happy and you know it and you really want to show it if you're happy and you know it clap your hands
Asyacık: du du du (bu sefer üc kez)

Minik akıllı kuzum surprizlerle dolu kızım iyi ki varsın annem ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder