28 Şubat 2010 Pazar

Nereden nereye



zamanın o hiç kimseye aldırmaksızın elimizden kayarcasına akıp gittiği günler yine ... yoğun iş temposu ..ve senin annecim hızına erişilmesi zor değişimin gelişimin ... büyüdün... bu ifadeye bu blogda çok yer verdim evet ama anlamı her bir döneme has ayrı ayrı özellikler barındıran bu ifade aslında yetişkin !! bizler için bile hala bir tanımlayıcılık taşıyor. Mesela annecim ben hayatımda hiç bu son iki yıl kadar ve hatta şu son altı ayda büyüdüğüm kadar büyümedim biliyor musun ?
Senin büyüme serüveninde beni en heyecanlandıran bölüm dil gelişimin, biraz da mesleki hassasiyetten tabi. O ilk kelimelerin dilinde doğuşu, eklerle sarmalanışı, sadece bir kelimenin o kadar fazla şeyi anlatabilmesi sonra ikili derken üçlü, dörtlü gruplaşmaları tüm bunları bu kadar yakından izleyebilmek gerçekten inanılmaz bir haz ve heyecan kaynağı benim için ...
kişilik oluşum sancılarıysa bazen bütün sabrımı zorlayan ama bir o kadar da gururlandıran ayrı bir serüven ve hep TO BE CONTINUED ...:) devamı umarım hep gelir annecim öyle kolayca ben OLDUM PİŞTİM diyenlerden olma.. korkma kendine bakmaktan cesaret ister insanın kendine, içine bakabilmesi ..herkes gögüsleyemez görebileceklerini CESUR OL .. se hep KENDİNİ BİL annecim ...
Aslında bunlar değildi yazmayı düşündüklerim, bu hafta yaptığın arkadaş gezmelerini, oyunlarını, 2 yaş sendromunu anlatacaktım, ama yazı beni buraya getirdi. Bu sefer de böyle olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder