3 Şubat 2010 Çarşamba

tuvalet eğitimi

bez değistirmek artık tam bir olay ... bezden kurtulma hevesindeyiz.Tuvalet eğitimine bahar ya da yaza başlamayı düşünüyordum. ama iki gün önco anne çissss deyince miniğim soluğu klozette aldık. Adaptörünü koydum sevinçle oturdu asya ben de merakla bekliyorum bu iş böyle aniden kolayca olur mu ??? acaba diye ... gülüyor zorluyor kendini çisss diyor ...yaptın mı annecim yaptım kalkıyoruz ...diyor bi daha bi daha yine gülerek oturuyoruz aynı çaba kıkırdamalar falan ... kalk otur tam 4 kere çiş falan gelmedi ama butun prosedür tamam ... sifon çekme el yıkama ...
Ben de bugün hevese geldim Bay Bay bezim diye bir kitap sipariş ettim www.kipitap.com dan eglenceli bir yontemle veriyormuş tuvalet eğitimini bakalım bir bakıcam duruma ...kimbilir belki yeni yaşına bezsiz girersin annecim :)ama acelemiz de yok unutma !!

2 yorum:

  1. biz bezi bırakalı 8 ay kadar oldu.biliyormusun çokcukdan daha önemlisi annenin hazır olması gerekiyor tuvalet egitim için.çünkü gerçekten sabır isteyen bir iş.tuvalette 1 saate yakın bekledigim çok oldu benim.ama sonunda başardık.sen ve kızın hazırsa başlayın derim.ve en önemlisi kızına artık büyüdügünü anne ve baba gibi tuvaletini tuvalete yapması gerektigini başkaları söylesin.daha etkili oluyor.sen abla oldun felan desinler.bunlar benim nacizhane fikrim.

    YanıtlaSil
  2. tavsiyen icin tesekkurler eylem ... daha aktif olarak baslamadık ... kitabı bekliyorum acelemiz yok nasilsa diye .. yazın daha kolay olacagını dusunuyorum aslında ama asya taleb ederse yapacak birsey yok ...sabredip alıstıracagız artık ... :) bu arada sitendeki kahve likoru nefis gorunuyor eline saglık

    YanıtlaSil