13 Şubat 2013 Çarşamba

Beklenen tatil

Sadece 3 gün izin almıştım kuzuyla dolu dolu vakit geçirelim diye iki gününü işte böyle geçirdik.

dolu dolu günler on PhotoPeach



Yedi Cüceler gösterisi bana göre çocuk zekasını çok azımsar nitelikteydi... programın diğer gösterileriyse sihirbazlık vs. çok daha ilginçti.
Kağıt Tiyatrosu'nun tek kişilik oyununu çok beğendim. Tabi ki Asya'nın yaşına çok uygun değildi. Ama ben yine de böyle deneysel çalışmalara tanık olmasını ve şaşırmasını çok faydalı buluyorum. Tüm o ışık oyunlarının, çellonun muhteşem sesinin duyduğu yabancı kelimelerin zihninde bir yer ettiğinden eminim...Hep alışıldık oyunların dışında bir gösteri izlemesi güzeldi. Birde burada fotoğraflayamadığım Bremen Mızıkacıları var. O çok güzel, interaktif bir oyundu. Tabi keşke çocukların bir kısmını sahneye alıp diğerlerini koltuklara mahkum etmeselerdi. Bizimkiler ne tam görebildiler ne de duyabildiler. Tiyatro gösterileri Antalya 1. Çocuk Tiyatroları Festivali kapsamındaydı. Bir önceki hafta da Avrupa Çocuk Filmleri Festivali vardı. Antalya pek bir çoştu 15 tatilde..Ama ilk olmasından dolayı  pek çok aksaklık oldu, eksiklikler vardı. Yine de böyle etkinlikler çocuklar için çok güzel deneyimler oluşturuyor. Film festivaline gösterim saatleri yüzünden katılamadık.Ben bütünleme sınavlarıyla uğraşıyordum. Aslında Asya'nın Disney sineması dışında şeyler izlemesini çok ama çok isterdim. Artık internet sağolsun bulup oradan izleyeceğiz...Doğan Hızlan kütüphanesi yeni bir kütüphane.Çok fazla kitap yok bağışlarımızı bekliyorlar.Ama yeri çok güzel Cam Piramitin olduğu parkta ve aydınlık ferah bir ortamı var. Rahat rahat oturup kitapları incelemek mümkün. Biz çok sevdik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder