21 Mart 2013 Perşembe

Yeni yaşım ....

Antalya'nın bir bahar sabahıydı o yıl ...seni ilk defa kollarıma aldığımda. Pembe beyaz şirin bir kız...hep hayalini kurduğum...nasıl da sağlıkla büyüdün her geçen yıl, ve de mutlulukla. Binlerce şükür seni verene.... İyi ki doğdun annecim. İyi ki varsın...


Asya 5 yaşını da devirdi artık..neredeyse okullu kız oldu :)
Bu yıl kreşteki doğumgünümüze biraz ağırlık verdim ve çok uzun zamandır yapmayı düşündüğüm pinyataya giriştim önce ...tabi iki günde pinyata yapmaya çalışmanın bazı dezavantajları var. Bir türlü kurumuyor :( elimde kurutma makinesiyle oturdum kalktım kurutmaya çalıştım. Biraz yorduğunu söyleyebilirm. Ama sonuç ilk denemeye göre gayet güzel oldu...resimlerle kuzunun doğumgünü....


Ben ve pinyata. yüzümde de zafer edası :)



 Asya arkadaşlarına minik hediyeler verirken
 Pinyatadan dökülen şekerleri kapışırlarken
Pi 


Tüm sınıf birarada

Bir doğumgünü dansı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder