3 Ağustos 2009 Pazartesi

tatil ne guzeldi

ladies in red :)
hey ben bu fincana bayıldım hem de dönüyor


ananemlerin evinin bahçesi de ne güzelmiş

tekirdag'a gelip köfte yemeden olur mu ...




sahilde ...


kuzenim nehir ve ben


dedem, sanem ablam ve ben


zıp zıp ben


evet sonunda tekirdag tatilimizi tamamlayıp döndük ama onun üzerine de bir hafta Antalya'da dinlenmem gerekti ... küçük çocukla tatilin anlamı başkaymış ..
Korktuğum gibi olmadı gerçi yolculuklar giderken de dönerken de kulağı ağrımadı kuzumun biraz sıkıntı mızmızlanmaları yaşadık eh bu da çok doğaldı tabi ..istanbul tekirdağ arasında otobüs yolculuğu yaptık biraz etrafa bakınmaca biraz uyumaca derken geçti ... tabi bu arada tüm bu uçaktan in metroya bin metrodan in otobüse bin kısımlarında yorulmadım dersem yalan olur .. arada Asya'yı ayakları açılsın diye terminal ve havaalanında arabasından indirince bir omzumda çanta koşturan ben görülmeye değerdim doğrusu ..
Ananemizle dedemize kavuştuk kısa bir yabancılama sonra ama gülmece el çırpmaca.. .. ilk bir kac gün sorunumuz sadece sıcak havaydı evet antalyayı aratmıyordu tekirdağ ...ama sonra iki yeni dişimiz atağa kalktı ve ateşlenmeler uykusuz geceler yemek yememeler ve en alışılmadık olanı anneden başka kimseye gitmemeler ....
Anneannemizin ameliyatı iyi geçti rahatladık ... teyzemiz ve sanem ablamızla oynadık eğlendik derken tatilin sonuna geldik ....
Dönüşte bir burukluk ama eve dönmenin de sevinci vardı bir yandan çünkü çok değişiyor çocuklar rutinden çıkınca onu anladım .. en basit aktiviteler zorlaşıyor .. yine de güzeldi tebdil-i mekan şimdi fotolara bakınca özlem sardı içimi ... kokusu geldi burnuma benim küçük deniz şehrimin .. Seneye görüşmek üzere












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder