21 Ağustos 2009 Cuma

Yeniler

Her yıl olduğu gibi Ağustosun bu yarısı, günlerim o kadar yoğun ve hızlı geçiyorki annecim ve sen de tam şu sıralar 17. ayı devirdiğin günlerde yeniliklerle çağlıyorsun ..
6-7 aylıktan beri kitaplara karşı özel bir ilgin var ve hatta sadece yazılı olanları daha bir inceliyorsun benim kitaplarım sabah kalktığında ilk baktığın şeyler...ben de salondaki kitaplığın boyuna gelen rafını seninkilere ayırdım daha önce odanda sepetin içindeydiler ... sonuç mu kitaplığın önünden ayrılmayan bir bebişsin artık manzara görülmeye değer ve 3-4 gündür ne mi yapiyorsun? birlikte kitap okumamıza rağmen bazen özellikle birini getirip, pıt pıt arkamdan vurup okumamı ima ediyorsun annecim .. Günün sürprizi ise günlük yaşantım adlı kitaptaki karakterin aktivitelerini her sayfaya bakıp yapman el sallamak-baba işe giderken-, el yıkamak, diş fırçalamak, oyun oynayan çocukları anlatmak için topu göstermek gibi, ...kocaman aferin benim kızıma
Başka mı kitabını yerine koy dediğimde tesadüf olmamalı iki kere "tamam" deyip yerine eğri büğrü de olsa koyman tabi dağıttıklarından belki sadece ikisini ama olsun :)
Dün akşam ilk kez muhallebini kaşıkla kendin yedin. Yoksa elle domates, karpuz ,makarna ve diğer pek çok yemeği aylardır yiyorsun
Üst en arkadan iki dişimizin biri geldi diğeri geldi gelecek kuzum arasıra acı çığlıklarına karşı bu sefer farklı bir önlem aldık diş jelimizi sürdüğümüz minik diş fırçamız ..artık gün içinde diş de fırçalıyorsun...
Dediğim herşeyi artık daha bilinçli bir şekilde anlıyorsun ve uygulamaya çalışıyorsun annecim ...
Hele bahçede ben yürürken senin yanımda koşman yok mu tam eglencelik gülmelik ...Şeker kutum benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder