22 Nisan 2010 Perşembe

yerim seni...

Bir kaç gündür dilinde Asya'nın kendisine aylardır -bizim tarafımızdan - yöneltilen ifadeler... işte bu yüzden sabahları Asya kız babasına :yerim seni Baba...Bana da: Yerim seni sosis deyip duruyor :)bu papağan hali ne kadar da eğlenceliymiş böyle...en komik ifadeleri söylet diyor içimden cin bir ses bazen:)
ve o diyaloglar bir de onlara bayılıyorum ..
Asya : Nereye gidiyosun anne?
Sebnem : İşe kızım
Asya : Ama neden?
Şebnem: Sana oyuncak almak için ... :)(daha ilk neden sorusunda işte böyle sınıfta kalınır!!!!)

Bir başkası:
Asya : Nereye gidiyosun anne?
Şebnem: Spora kızım
Asya: Ben de spor yapicam .(yere yatılır anında ve ayaklar hareket ettirilir bir o yana bir bu yana ..:)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Herhangi bir telefon görüşmesi yapıp kapadığımda...
Asya: Nereye gidiyoz anne?
Şebnem: Bir yere gitmiyoruz annecim arkadaşımla konuşuyordum.
Asya : Ama neden??
Sebnem : Çünkü bu gün yeterince dışarıda oynadık ...şimdi evde oynayacağız annecim..
(evde oyun demek.....)
Asya : Hadi bıcı bıcı yapalım...(hemen tişört kaldırılır çıplak göbeğe vurulur..en yakındaki plastik oyuncak alınır ) O da gelsin ....
Şebnem: Annecim hava serin şimdi banyo yapmayacağız
Asya : Ama neden?
Şebnem: ("Tospağ senin deden" diyemez tabi) Hava serin annecim ondan üşürsün...

...............................

2 yorum:

  1. Asya da ilk tepki yimeeeeee oluyor:)gülüp kaçarak:):)

    yerim bende onun neden diyen dillerini:)
    birde ben bazen derim tosbağa senin deden diye:)ya da başka anlamayacağı şeyler öyle aval aval bakması çok hoşuma gider:)

    YanıtlaSil
  2. :)çok şeker ya bunlar gel de yimeeee:) ya evet ben de bazen veriyorum öyle komik yanıtlar ...Asya'da önce bir aval bakar .... sonra hemen kaşlarını kaldırır ciddileşir...anlamayınca hep öyle yapar :)

    YanıtlaSil