3 Kasım 2010 Çarşamba

ah şu reklam...

bilmem siz de farkında mısınız şu reklamın hani trt çocuk da çıkan amacı çocukları pasif sigara içicileri olmaktan korumayı amaçlayan ...hani şu "ayşe 3 yaşında sigara içiyor, mert 5 yaşında sigara içiyor vs. "diyen??? Ben çok feci farkındayım..... Asya'nın tv izlemeye bayıldığı şu günlerde sık sık tekrar ederken yakaladığım sözcükler çünkü ... ve sonra benim "kızım çocuklar sigara içmez o büyükleri uyarmak için" dediğimde Asya'yı "neden" diye sordurtan... "babalar mı içer anneler mi içer diye daha da sordurtan" ...benim "annecim o hoş bir reklam değil o aslında büyükler için böyle tekrar edip durma" dediğimde "bence çok güzel bi reklam dedirten" 2.5 yaşındaki çocuğun kafasına sigara içme fikrini sokan, beni delirten ...ebeveynleri uyarmak için yapılan reklamın çocuk kuşağında yayınlanmasına ( hedef kitle işteyken, mutfaktayken, bir işle meşgul ve çocuğum peppe, ya da harry ve dinazor kovası izliyor falan sanırken) bir türlü anlam veremeyerek sinir olup olup ne yapsak acaba dedirten reklamı siz de biliyor musunuz?

1 yorum:

  1. asya da geçenlerde kendi kendine mırıldanıyordu emle 3 yaşında sigala içiyor diye başta anlamadım ama sonra reklamdan etkilendiğini farkettim

    YanıtlaSil