2 Ocak 2011 Pazar

Bir balon ve dans

Asya'nın tv tutkusu tam gaz devam ediyor maaalesef :( o salak kutunun kapanması için ille ben ya da babası yanında onunla bir aktivite yapıyor olacağız. Ya da o suyla oynayacak. Havalar soğuk üstünü ıslatması tercih edebileceğim birşey değil.O yüzden çok sık izin veremiyorum. peluş oyuncaklara hiç ilgisi yok... ve hemen herşey birlikte oynansın istiyor. Tek başına oynama süresi 15-20 dk yı geçmiyor. Kızımın yaşdaşlarının anneleri sorum size .....sizde durumlar nasıl?
Ben hep bir düşünmedeyim. kendi başına uzun süre oynayabileceği oyuncak arayışındayım.
Aktivite yaratma peşindeyim. hemen hemen hergün parkımız var 1-2 saat. Ev gezmesi kuzenlerle oyun da en az haftada 1... Ama yine de bana tv önünde çok vakit geçiriyormuş gibi geliyor ....
Neyse geçen gece uzun zamandır unuttuğum birşey aklıma geldi .. bir balon şişirdim önce Asya balonlara bayılır ve Disney'in doğumgünü şarkılarından oluşan cd sini taktım. İçinde "sandalye kapmaca" oyunu için düzenlenmiş bir bölüm var. Şarkı bir süre duruyor sonra tekrar başlıyor falan. İşte balonla oynarken o bölümü dinledik Asya'yla harikaydı. Müzik durduğunda olduğumuz yerde o an nasılsak kalıyoruz şarkı başlayana kadar kımıldamadan. asya'nın kuralı çabucak öğrenmesi ve uygulaması çok hoştu. Dakikalar süren anneyi de sıkmayan eğlenceli bir oyun oldu ... tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder