2 Ocak 2011 Pazar

yeni yıl hediyem ...

Asya doğmadan önce en sevdiğim şeydi ... okuldan sonra ya da haftasonları özellikle de kış günleri battaniyenin altına girip tv de en sevdiğim cnbc-e dizileri izlemek ya da elimde kahvem yeni aldığım kitapta kaybolmak ... hatta bazen esprisine çocuklu arkadaslarımı arar hey ne yapıyorsuunuz.... ben mi =??? keyif tabi ki der onları da kızdırır ...iyi dileklerini !!!! alırdım.
Sonra olanlar oldu tabi....minik kuzu doğdu ve ben bu 30 ay zarfında hemen hemen hiç evde yalnız kalıp, böyle bir keyif yapamadım. Taaaa ki düne kadar ...
Sabah çok kötü kalktım, üşütme, kötü bir mide, ishal vs. derken gün boyu yatakta kalabilme lüksüm oldu ve küçük kuzu babasıyla parkta oynarken ve bugün de babaanne gezmesiyle bana ikinci dinlenme gününü hediye ettiler ...evet midem hala kötü, keyifsizim, ama .... yine de harika böyle sessizlikle kalmak,ayağımı uzatıp keyif çatmak ... hasta olduğuma neredeyse sevineceğim :)
İki günlük yeni yıl hediyem bu ne güzel degil mi????
dip not: bu tesellinin adını siz koyun artık !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder