5 Ağustos 2012 Pazar

şu sıralar elimizde

Asya belki de her çocuk gibi yaz tatilinde TV izlemeyi biraz abarttı. Özellikle Tekirdağ'da deniz vs aktivitesi de yapamayınca saatlerce ekrana zamklandı diyebilirim. Ben de antalya'ya döner dönmez hem eli kolu çalışsın hem ince motor hareket pratiği olsun odaklansın vs diye Mothercare'den çok güzel oyuncaklar aldım. Biri resimde görülen dikiş seti. Asya da çok sevdi ama ben bayıldım. asya'dan gizli yaptığım oldu. :) Delikli kartlar üzerinde çocuk dikiş pratiği yapıyor Plastik bir iğnesi var. Asyanın ipliği geçirirkenki hali çok komik. Renkli boncuklar var süslemek için hep dikerek. En sonunda resimleri boyuyor. kartlar elde ediliyor. Setin adı ELC Stich and Framecards. Asya'nın ilgili fotolarını henüz çekemedim. Sonraya kalsın





Buna ek olarak bir kutu makara+iplik, renkli büyük düğmeler ve yine ipliklerden oluşan iki oyuncak daha aldım. Onlara çok ilgi göstermiyor. Ama ben yine de oynamsı için teşvik ediyorum. Bazen kolye falan yapıyor makaraları dizerek, düğüm atmayı öğreniyor. Bence harikalar
Şu sıralar Mothercare de indirim olduğu için hepsini yarı fiyatına aldım. Bu da artı bir güzellik oldu. Yoksa bir kutu makara ve ayakkabı bağı gibi bir ip için fiyatı pahalıydı.
İşte böyle ..anlamlı oyuncak almak isteyenlere duyurulur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder