1 Ocak 2013 Salı

yaş 35 :) ve hoşgeldin 2013

Bir hafta önce "Dante gibi ortasına geldim ömrümün"... birlikte olmak istediğim tüm güzel insanlarımla hem yeni yaşımı, hem sağ salim atlattığımız 21 Aralık'ı :) hem de hoş gelmek üzere olan 2013'ü kutladık. Belki de bu 3'lü güzel sebebin şansına muhteşem bir haftasonunui paylaştık Tekirova'nın yeşiline mavisine karşı o güzel mekanda... Asya'yı iki gün boyunca o kadar az gördüm ki...eee tabi yanında boy boy 5 abla olunca ne yapsın bizi öyle değil mi? Yatma vakti gelince, ben Işıl ve Ecehan ablamla uyuyacağım demesin mi. Baktım teklifi yapanlar meğer muzip ablalarmış, dünden razı ve gönüllüler bu yatılı misafiri ağırlamaya... Asya komşu odaya yatıya gitti o gece, sabah 6'ya kadar da dönmedi :)
Yeni yaşıma ve 2013'e böylece inanılmaz bir moralle, neşe ve enerjiyle tüm sahip olduğum güzelliklere dostlara, kardeşlere, çekirdek aileme şükrederek, gelecek sağlıklı ve huzurlu günlerin umuduna inanarak girdim.
Aynı inancı ülkem ve tüm insanlık için de gönül rahatlığıyla hissedebilmeyi tüm kalbimle diliyorum. Adalet ve refahın herkese aynı şekilde hak olduğu, insanın insana zulmünün son bulduğu, cehaletin terk-i diyar eylediği aydınlık bir dünya özlemiyle HOŞGELDİN 2013 diyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder