10 Ağustos 2010 Salı

olimpos'a veda

Asya için çok eğlenceli bizim içinse inanılmaz yorucu oldu haftasonu olimpos'a yaptığımız gezinti. Hem araba yolculuğu, hem plaja ulaşana kadar yürümek bize eşlik eden bilimum deniz havlusu, kolluk, şemsiye, içme suyu ve normalde jet hızıyla koşan ama orada kolundan çekiştirilmek suretiyle yürüyen Asya 'da eklenince, oldukça efor gerektiren bir aktiviteye dönüştü. Ben zaten anında soluğu yere serdiğim havluda aldım. Güneş mi çarptı bilmem öylece kalakaldım. İş babaya düştü. akşam asya uyuduğunda ikimizde bir koltukta kaldık. Asya biraz daha büyüyene kadar medeniyetten fazla uzaklaşmaya gerek yok diye düşündüm ya da öncesinde iyi dinlenmeli iyi organize olmalı böyle bir gezintinin.
Bu arada o muhteşem -bir zamanlar- çok bakir koyun, pazar günü inanılmaz kötü bir istilaya uğradığını görmek de beni çok üzdü...
Bir süreliğine veda olimpos'a...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder